دانستنی ها

محبوب ترین خودنویس ها در جهان

خودنویس‌هایی که در این پست نام‌برده‌ایم، از محبوب‌ترین خودنویس‌های جهان هستند و در بین مردم شناخته شده هستند. ساختار خودنویس  بسیاری از برندها شما را شگفت‌زده می‌کند.

خودنویس چیست؟

خودنویس نوعی (قلم) است که از یک نوک فلزی برای اعمال جوهری که حالت آبکی دارد به روی کاغذ استفاده می‌کند.

در خودنویس برخلاف خودکار، از جوهر مایع روان استفاده می‌شود. خودنویس دارای یک مخزن جوهر مایع است.

جوهر خودنویس با استفاده از دو خاصیت مویینگی و گرانش، بدون نیاز به فشار به سطح کاغذ انتقال می‌یابد.

مخزن جوهر خودنویس ممکن است به‌صورت دستی یا با استفاده از پیستون تزریقی پر شود. در برخی انواع خودنویس، مخزن جوهر به‌صورت فشنگ‌های پرشده آماده، تهیه و جایگزین می‌شود.

خودنویس lami ۲۰۰۰:

این خودنویس به شدت محبوب ترین خودنویس ها در جهان نوشت افزار با داشتن بدنه مشکی و سر قلم اعلاء، و گیره و حلقه ای از جنس فولاد ضد زنگ قرار گرفت. داشتن بدنه سبک به شما امکان نوشتاری روان را برای مدت زمانی طولانی و بدون نگرانی از تمام شدن جوهر بدلیل داشتن مخزنی بزرگ را می دهد. همچنین مخزن جوهردارای یک روزنه ای کوچک برای مشاهده جوهر باقی مانده است. از دیگر ویژگی های این قلم داشتن سرقلمی از پلاتین ۱۴ قیراطی است. این قلم در مجموعه خود جزء یکی از گران قیمت ترین خود نویس ها محسوب می شود.

Pilot خودنویس:

خودنویس “Pilot Metropolitan” یکی دیگر از قلم محبوب در بازار جهانی است. این خودنویس با وجودداشتن طراحی استثنایی، برای استفاده روزانه بسیار کاربردی است.

خودنویس“TWSBI Eco“:

این محصول شگفتی غیرمنتظره‌ای در بازار جهانی خودنویس برپا کرد به‌طوری‌که در نشریه‌ای از آمازون موفق به دریافت ۵ ستاره شد. خودنویس  “TWSBI Eco”  به دلیل کیفیت و کارایی فوق‌العاده‌ای که دارد به‌سرعت در بین مردم جهان مورد محبوبیت قرار گرفت و جزء قلم‌های گران‌قیمت قرار گرفت. در مقابل “TWSBI Eco” ،“TWSBI Diamond ۵۸۰”  با همان کیفیت و کارایی اما با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه شد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این قلم، داشتن مکانیسمی راحت برای پرکردن جوهر است. طراحی این قلم به شکلی است که به شما امکان تعمیرکردن آن را می‌دهد.

خودنویس”hamsifer Waterman”:

یکی دیگر از قلم‌های محبوب در جهان، قلم “hamsifer Waterman” می‌باشد. اختراع اولین قلم دارای مخزن جوهر، با قابلیت پر کردن مجدد، توسط  “لویس واترمن” که پیوسته در تلاش برای ابداعات دیگر بوده است انجام گرفت. خودنویس واترمن با داشتن بدنه‌ای آبی ظریف و باریک و گیره و حلقه‌ای با روکش پالادیوم، و سر قلمی از جنس استیل ضدزنگ به شما تجربه نوشتاری روان را هدیه  می‌دهد.

خودنویس“Lamy Safari“:

خودنویس “Lamy Safari” یکی دیگر از این محصولات مشهور جهان است.  طراحی کلاسیک، بدنه‌ای پلاستیکی و گیره‌ای سه‌گوش دلایلی است که این قلم بسیار مورد استقبال علاقه‌مندان نوشت‌افزار قرار گرفته است. همچنین داشتن بدنه‌ای ارگانیک به شما امکان نوشتاری روان و طولانی‌مدت را بدون احساس ذره‌ای خستگی می‌دهد.

خودنویس “Nemosine Fission”:

Nemosine Fission” یک شگفتی غیرمنتظره در صنعت نوشت‌افزار ایجاد کرده است. باتوجه‌به بدنه فلزی سنگینی که دارد و با داشتن گیره و حلقه کروم، جزء یکی از زیباترین قلم‌ها محسوب می‌شود. همچنین داشتن سر قلمی از فولاد ضدزنگ به سبک نوشتاری روان و درعین‌حال ظریف کمک بسیار نموده است.

TWSBI Eco

pilot

pilot

pilot

Nemosine Fission

Lamy Safari

hamsifer Waterman

2000lami

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *